Kızlar merhabalar iyisiniz inşAllah
Şimdi en kısa şekilde kendimi anlatayım
Ben geçen yıl bel fıtığı ameliyatı geçirdim çok şiddetli ağrılarım vardı ne oturup ne uyumak biliyordum çok ağladım ağrıdan sonradan dayanamayıp mecbur kaldım ameliyata
Şimdi 34+2 günlük hamileyim Allah’a şükür iyiyim belimde iyi tabi hamilelikte bel ağrısı illaki oluyor bol yürüyüşlerle dengeliyorum
Bu konuda Benim durumda olanlar nasılsınız veya doğum yapan varsa doğumunuz nasıl oldu normal sezeryan herhangi bi sıkıntı oldumu belinizle alakalı ?
Ben çok ağrı çektim o yüzden normal Doğumda belime bişey olursa tekrar dikişler fln bebeğime bakamam diye korkuyorum yoksa normal istiyorum doğumu
Benimle az çok benzer durumda olanlar tavsiyelerinizi bekliyorum canlar 😓