defne55 pazartesi randevum vardı 32 haftalık olduğum için rapor almaya gideceğim eğer dedim hani yine olursa giderim muhakkak ama çok korktum ikinci hamileliğim ama ilk defa başıma geldi normal mi anormal mi çözemedim başına gelen varmı diye merak ettim bende 😑