Alyazumra valla canım korkutmak gibi olmasın ama benim yakın arkadaşım 2.doğumunu orda yaptı planlı sezeryan olmasına rağmen kız ölümden döndü resmen kanamasını durduramadılar rahmini almak istediler ölsem bile burda durmak istemiyorum deyip o halde başka hastaneye sevk istedi bağcılar devlete götürdüler acil vakaları oraya yönlendiriyorlarmış kanamasını durdurdular ve rahminide almadılar gencecik kızcağızın eğer kabul etmiş olsaydı hiçbişeyi olmamasına rağmen rahmini bile alcaklardı sen düşün