Elif_murat
Ben normalde bayrampaşa kolana gidiyorum. Oradaki doktorum dün nst bağladı sancılarım çıktı, benden de bi kaç tahlil istedi. Gece 4 ten beri de karnımda kasılma sancılanma olduğu için gem muayene hem de tahlilleri yaptırayım dedim. Pislik herif sanki hayvan muayene eder gibi etti, bi tane ultrason kağıdını kucağıma atar gibi yapıp geçti masasına. Sordu nerede kontrol oluyorsun diye. Söyledim bende. Ekrandan baktı. Belli zaten. Bırayı aklanma yeri olarak kullanmışsın diyor. Benim sigortam ödeniyor alacağın parayı zaten alıyorsun. Ben devlette saatlerce sıra beklemek zorunda değilim. Eşini yanına almıyorlar bebeğini göstermiyorlar kalp atışı dinletmiyorlar. 184 e şikayet ettim şimdi hasta haklarına gidiyorum. Başka ne yapabilirim acaba ??