Fndsvg Bu sabah aşırı açlık ile 7 de uyandım bir parça ekmek zeytin yiyeyim dedim üç beş ısırıktan sonra lavaboya zor yetiştim hala midem ağzımda gibi hissediyorum halsizlik hat safhada kahvaltı yapmaya da korkuyorum
Kubra9595 Fndsvg dogum belirtisi diye duymustum cnm ama evin yakinsa hastaneye doktoruna gözüksen iyi olur
Fndsvg Ceylannn yediğimiz bir şey dokunmuş olabilirmiş tek başına Doğum belirtisi sayılmaz dediler doktora giymekte fayda var ama