Dmce valla bugün gittim cehennem gibiydi ya 1 saat sırada bekledim hiç abartmıyorum tam 1 saat sürdü😂 geldim eve yorgunluktan ölüyordum. Sadece fondöten ve kirpik kıvırıcı aldım bakamadım bile bebekle ilgili şeylere acayip kalabalıktı karnımı korumakta zorlandım