Boğazım çok ağrıyor yutkunamıyorum, 3 4 ay önce yine böyle olmuştum yemek bile yiyememiştim iltihaptan. Yine öyle olmadan geçsin istiyorum, geçen sefer verdiği gargara var onu kullansam olur mu acaba en azından yutulmuyor. Ya da başka önerileriniz var mı