asyaa15 9. Haftadayım daha. Çatlak olmaması için almam gereken smdiden önlem varmı neler kullandınız. Zeytin yag süren arkadaslarm da oldu
Bosnian17 asyaa15 frei öl yağını kullandım hiç çatlamamıştım 35 ten sonra bir anda çatladı göbeğimin alt tarafı 😂 tamamen genetik olduğuna inanıyorum vücut yapısıyla alakalı gerilmeye müsait bir cildin yoksa çatılıyorsunuz maalesef 😑
Tgcmmm Zeytinyağı, badem yağı , çikolataa yağı kullandım bende oldu ama çok değil .. genetik yatkınlık, beslenmen, deri yapısı ve spor geçmişiyle alakalı biraz bu.. yani ne yapayımda olmasın diye beklememelisin en hafif şekilde atlatmayı düşünmelisin çünkü olursa bunlar seni üzmemeli..
asyaa15 Tgcmmm yani annemde falan yok ama bndede aynısı mı olur bilemiyorum tabide. Zeytin yag kullanacagm büyük ihtimal ama oda tüylenme yapar gibi. Önlem alabilirsem alayım smdiden diye en azından
Turkan123 asyaa15 ben her gün sabah akşam zeytinyağ sürdüm 22.Haftadayım bir tane çatlak oluşmuş çok canım sıkıldı daha da artmasın diye bebek yağına başlıcam
Tgcmmm asyaa15 tüylenme yapmadı bende, ben 39+1 de doğum yaptım son 4 gün içinde çatladım ..son ana kadar çatlama olmayabiliyor yani.. çok kilo almamaya çalış maximum 7-9 kilo , bol sıvı tüket.
ezoterik Ben frei öl marka hamilelik için çatlak önleyici yağ kullaniyorum cnm 12.haftadan sonra basladim ama ilk haftalar cok düzenli kullanamadim artik hergün mutlaka uyguluyorum 16.haftama girdim birde hindistan cevizi yağı aldim ona baslicam simdi sabah yağ aksam hindistan cevizi şeklinde uygulayacagim ama bence genetik çok etkili benim arkadaşım lieractan tutta zeytinyağı hindistan cevizi yağına kadar herseyi kullandi ama yine de baya fazla çatladı maalesef😔
Bosnian17 asyaa15 maalesef canım 😂😂😂 Doktor kontrolde diyor aman ne yapmış sana böyle haritaya çevirmiş seni 😂 onlar da gitmiyor diyor dicektim Allah razı olsun ya ne kadar güzel moral verdin 😂😂 aman napayım kızımın hatıraları 😍