Bhradb Merhaba arkadaşlar 39+0 oldum ve hala gelmedi bebeğim . Sanki hiç çıkmayacak ve hep karnımda kalacakmış gibi hissetmeye başladım . Ne yapsam süreci hızlandırırım ? Kızlar yardımımıza ihtiyacım var.