Musel canım benim de çok az bulantım vardı o zamanlar ama iki gündür sabahları çıkarıyorum bugün 6+0 ‘ım. Hayırlısı herkeste olacak diye bir şey yok, inşallah sen de başlamaz. Zor oluyor ama bir yandan da memnun oluyorum herhalde büyüyor bebişko diye düşünüyorum 😂