Kelebegimmm
Men doğuş deyerdim.sancısını çekirsen dünyaya getirirsen vessalam.keserin derdi bitmir gazı osu busu😕düzdü doğuşdada çetinlik var ister istemez ama mence kesr daha çetin olar.xestexanadaA mrnimle eyni otaqda 2 emeliyyatlı var idi iyneleri problemleri bitmirdi.mende tekce tikiş yerlerim ağrıyırdı ve helede oturanda çetinlik çekirem vessalaö.1 heftedi doğum olub