Minik_Hanim Asliemirpeker bende emin olamadım.. 3 gün sonra 2 ay olacak doğum yapalı. Acı vs hiç bişe yok hatta sezeryan yerim ve etrafı hissiz ama agdayi çekerken bişe olur mu düşününce korkuyorum🙄
Biyolog Normalden sonra agda ne zaman yapılıyor bir de . Alttan dikişli olunca falan ? Bende merak ettim
Berdogan Ben ilk doğumda 40 im çıkınca yapmıştım zaten o zaman a iyileşmiş oluyor. Belki daha erken yapanlarda vardır ama ilişki olmadığı için zaten ben gerek duymadım. Hissiz olduğu içinde birşey olmuyor