Gebeliğin başından beri ara ara kanama yaşıyorum. Perinatolog kontrolu altındayım şu an.
18 haftalık gebeyim şu an.
Günde 2 kez progestan ve 3 günde bir proluton verdi. Kullandığımdan beri kırmızı olan kanama kahverengiye döndü.
Doktora sormayı unuttum ama yakında randevum var.
Benim bildiğim kahverengi kanama eski içeride kalmış kanamanın dışarıya atmasından kaynaklanıyordu.
Doğru mu biliyorum?