Feyzagkkkk Miyom rahim içi mi, rahim dışı mı onu bilmek önemli.
Benimde gebelik sonrası oluşmuştu ve rahim dışı olduğu için bebeğe baskı, normal doğuma engel vs yapmaz dedi doktorumuz. Sadece kontrol altında olması gerekiyormuş.
Ağrı konusunda ise benim bebeğim çok şükür bana hiç kusma vs yapmadı tek yaşadığım şey ağrı oldu kasıklarımda onu da miyom yaparmış. Oturup kalkarken hareket ettiği için.
Kısaca bilgim dahilinde rahim dışındaki miyom çok büyük olmadığı sürece bebeği etkilemiyor ama rahim içindeki miyom büyüklüğüne ve doğum kanalına yakınsa normal doğumu etkileyebilirmiş.