Guness55 Kızlar hamileyim eşimin iş nedeniyle sürekli evde tekim o yüzden telefon elimden düşmüyor bebeğe zararı olur mu illaki vardır ne gibi???
ftscebeci71 Guness55 Bende öyle napim telefon da olmazsa çatlarım heralde. Evden çıktığım yok çalıştığım yok mecbur kendimi telefona adapte ediyorum✋🏻 Yalnız değilsin yani😂
UmudumOldun Guness55 illaki zararı oluyordur , bize bile var çocuğumuza nasıl olmasın . Ama evde tek bütün gün sıkıntıdan napicZ😕😕
Ezgiili Ahahah bir diğer kişi de benim😂 ayy evet aslında bende çok düşündüm internetten bakayım desem biir sürü şey yazıyordur diye hiç bakmadım😏 çok karın bölgemde tutmamaya çalışıyorum genelde uzanıp uğraştığım içinde sıkıntı olmuyor çokta irdelememek lazım☺️