Beyza_ekiz Ben de o dönemde sagdim sütümu, memenin boşalması gerekiyor birkaç güne geçer, meme ucum azdı pompa ile çıkartmaya çalıştım az bir şey olsa bebek tutuyor zaten eme eme de uçlar normale dönüyor.Biberonu lansinoh 1 numarayı kullandım memeye geçişte zorluk yaşamadık.Ama sütü kabul etmiyor dersen yediklerin ile alakalı olabilir sarımsak soğan gibi şeylerin tadını değiştirdiği söyleniyor ama ben her şeyi yiyordum bu problemi yaşamadım, en güzel öneriyi doktor verir canım bir danış istersen.Stres yapma zamanla düzen oturuyor.🌸