ikraaa geceleri uyuyamıyorum allahtan ki gündüzleri biraz olsun uyuyorum. Belkide gündüz uyuduğumdan uyuyamıyorumdur 😂😂😂😋 33+6 yız çınar eymenimizi bekliyoruz inşallah. Beşiği geldi herşey hazır valizimde kapıda bekliyor bakalım 🥰 ama galiba fazla aşağıda bir yudum su içmemle tuvaletim geliyor idrar kesemle smackdawn yapıyor oğluşum 😁