Loresima3 valla doktorum 5.aya kadar istedigin gibi yat dedi(yuzustu dahil) ve onhn haricinde internettende makaleler okudugumda 6.aya kadar istenilen pozisyonda yatilabilecegi yaziyordu. Rabbim yavrularimizi korusun.. yine de iciniz rahat eftmiyorsa sag veya sol tarafiniza yatabilirsiniz :)