Yoncaayar bende ayni ovgulere kanarak gittim 5 karış suratla karsilastim. Hatta aglayarak yanindan cikip yonetime sikayette bile bulundum. En hassas zamanlarimizda bizlere daha guzel yaklasmalari gerekiyor bence. Ustelik biz bu kadar tatli dille onlara yaklasirken. Belki kotu bir anina denk geldim bilemem ama ben hicbir doktorumdan boyle umursamaz bir tavir gormedim :) ruh haline bagli birazda doktorlarin galiba. Herkesin kendi tecrube etmesi gerekiyor