Ogretmen_anne12 Normalde şehir hastanesi hiç aklımda yoktu. 10 gün önce aşırı kasılmalar sebebiyle acile gittim ve 4 gün yattım. Hastaneyi,hemşirelerin ve doktorların ilgilerini genel olarak beğendim. Ve o nedenle bir kez bi randevuya gideyim dedim.