Mubcel Selam kızlar 35+5deyiz 3gündür bel ağrısı ,kasık ağrısı yaşıyorum.iki gün önce nstye girdim ama sancı çıkmadı.Varmı aynı şekilde yaşayanlar aranızda.
Atikeemre14 Mubcel bızde bugun 36 olduk senın sıkayetlerını bır hafta dır yasıyorum yurumekte zorluk cekıyorum bagzen doktoruma danıstım magnezyumu gundr ıkıye cıkardı ayrıca nts sancılarım hafıf cıktı bakalım beklıyoruz ama bol bol dınlen dedı
Mubcel Atikeemre14 ne durumdasın geçtimi ağrıların? ben buraya yazdıktan sonra ntsye girdim ama sancı yok .ama ben yerimde duramıyorum 2 gündür 10-15dk sancılara, bunlar yalancı sancıysa normali nasıl bilmiyorum.