Ahmtmmm haşimato hastasıyım tiroitlerimde kireçli nodül var ama şiödi ayağımda 9aylık kızımı sallıyorum. Uzun süre bebeğim olmafı ama haşimatoyla alakası yokmuş polip varmış rahmimde aldıkları ay hamile kaldım ilacımın saatini bile atlamadan kullanırdım ki hamileliğimdede öyle yaptım 9ay boyunca hiç 2nin üstüne bile çıkmadı değerim yani ilaç dozunu bile arttırmadan tamamlafım gebeliğimi