Aynur56 yengeniz doktoru yanlış anlamış olabilir mi?çokta sık rastlanan bir durum gebenin farketmeden suyunun azalması.Benim cuma kontrollümde suyum tamdı,15 ağustos’u bekler dedi doktorum.Pazartesi kontrolümde suyum bitmişti acil doğuma alındım.Akıntı sandığım bir su geliyordu sadece meğer su sızmış.benim doktorumda ya suyum gelirse farketmezsem evhamımdan dolayı,suyun gelirse bacaklarından boşalır,mutlaka farkedersin demişti.Hiçte öyle olmadı.