fadimeozbas ben aldırmadan önce sürekli şişiyordu ve akıyordu bir gün yine çok sistiginde doktora gittim ve hemen alalım dediler ve aldı. Alındıktan bir kaç ay sonra ameliyat yerim sadece bir kere şişti apseli gibi ama akıntılı olmamıştı neredeyse 5 sene oldu ama bir daha asla tekrarlamadı. Sadece gebelikte çok ağrı yaptı bana, ama belki o da miyomlu gebelik yaşadığım için fazla baskı yüzünden bilmiyorum.bartolin bezi seks sırasında kayganlasmayi sağlayan sıvının salgılandığı yer , sanırım bir kere alınınca tekrar tıkanma durumu olacak bir bez kalmıyor orada. Ben ilişki sırasında kayganlık hakkında bir sorun yaşamadım mesela. 10 dakikalık zaten alınması , şimdi biraz vajinamda dikiş izi kaldı bir de..bir sakincasini görmedim. Ama tabi gebelik varken biraz zorlayabilir oturma banyosu falan yapıyorsun dikişler için iç çamaşırı biraz rahatsız ediyor oturmak falan