oezgen benim genel olarak tansiyonum düşüktür. 10-7 , 9-7 gibi yaşıyorum normalde. Hamileliklerimde 8-5 e düşüyo bi kaç defa 7-4 e düştü ölüyom sandım. Bol bol su için dengeleniyo o zaman. Baktınız başınız dönüyo hemen iki üç bardak su için. Tuzlu ayran falan ters tepki yapabilir demişti doktor bana. Bebeğe bi zararı olmuyomuş düşüklüğün.