SabinaHasanova Kizlar merhaba. 5 haftalik hamileyim. 2 gündü ayni saatda lekelenme var yatib durdukda. Gün içinde hiç bir sey yok. Böyle olan varmi? Normalmi yoksa tehlike varmi?
Orucu12 SabinaHasanova dr gitmenizde fayda var yerlestigi icinde olabilir risk oldugu icinde ilac almanız gerekebilir.
Bebisaskina Korkma cnm bndede aynisi oldu dr rapor verdi evde dinlen calisma dedi. Bide her ihtimale karsi progestan verdi.sen yine de doktoruna git