Burcu16 benimde 4 yasinda oglum var evet cok zor ama ben iş yapmadım bir sure camasirlarimi oturarak katladim yemek yapmaya kalktm bi yemek yaparkende sürekli otura otura yaptim. Bana bir tavsiyesi vardi tanıdığım bir eczacının yere bacaklarıni kirarak egil demişti oylede yaptim sian doktordayim bakalm gecmismi kanama alani insallah gecmistir cunku zor oluyor cidden ama is guc bu asamada emin ol onemli değil inan afedersim evi sey goturdu derlwr ya 😅 aynen oyle oldu yapcak bisey yok