Duuyguum
Benim kızım 48 cm doğdu hastane çıkışı takımlarını 4 ay kullandı. İsimli tulum yaptırmıştım oda 1, 1 buçuk ay sonra giydirdim oldu bir kere hastane de giydirmiştim resim çekimi için.
Siz hastane çıkışı seti için soruyorsanız 0-3 ay olduğu için bence olur en azından 1,2 ay giyer minik kuzunuz😊