ipekcatuk_ 28+2 hamileyim son 3 gundur hicbir sekilde durmuyor bu yaramaz kiz hicmi uyumaz ya , artik tedirgin olmaya basladim acaba erken dogum belirtisi olabilirmi ? Ne yapsam ki acaba suan il disindayim birde doktorum yakinimda degil.. yarin doktorami gitsem belki icim biraz rahatlar.. Bu haftalarda basina gelen Anneler varmi ?
Dilara1234 ipekcatuk_ Ayy canım ben 2. Oğlum hiç durmazdı hareketleri beni uyutmazdı bile böyle bir tekmeler atardı sanki ayağı çıkıcak ordan tabi doğdu 2 yaşında şimdi afacan hala yerinde durmaz 1 saniye bile yanı allah sana yardım etsin 😂
azizeguneyy ipekcatuk_ hareket etmezse daha çok üzülürsün bu konusa neye yardım edelim. doktora söylesen güler. yapmayın aalllah aşkına bırakın hareket etsin.
ipekcatuk_ Baloglum93 korktum acikcasi bu kadar yogun hareket halinde degildi, bi problem mi var diye tedirgin oldum napsam bilemedim 😊 hareket etse dert etmese dert
ipekcatuk_ azizeguneyy hareket etmesin demedim zaten ! Normalmi dedim ilk 3 ay yogun olan kanamali bir hamilelik geciriyorum ve hali hazirda ciddi bir kanama alanina sahibim, tedirgin olmam cok normal degilmi ??
Mavilianne ipekcatuk_ Hareketli olması iyidir. O haftalar da yeri olduğu için hareket ediyor. Zaten yeri daralınca istese de edemeyecek zorlanacak 😌