Cicekcianne
MinakAnne
Ben bu ağrıyla 22. Haftada tanıştım. İki gün hastanede yattım ağrı kesicilerle geçti fakat ertesi gün eve gelince gece yine vurdu. Ağlayarak iki kişinin kolunda gittim hastaneye. Doktorlar böbreğimin 3 katı büyüdüğünü ve işlevini yitirmek üzere olduğunu söylediler. Ayriyetten sancılardan açılmam olmuş doğum başlamak üzereydi.
Sabahına ameliyat oldum stent takıldı. İlk bi kaç gün stent batma yaptı ama gerçekten çok rahatladım allaha şükürler olsun. Tuvalete bile çıkamıyordum. Şimdi ara ara vuruyor gibi oluyor ağrı yükselmeden parol içip uzanıyorum bi şişe su bitiriyorum geçiyor.. idrar yolu enfeksiyonu olmamak önemli yoksa böbrek hepten şişiyor.. şimdilerde 32 haftalık hamileyim...