Harvicell Adet tarihime göre 4+2 haftalık hamileyim bugün normalde adet günüm ve karnıma adet ağrısı gibi ağrı ve kramplar giriyor yaşayan var mı tedirgin oldum .
Eceveannesi Harvicell benimde olmusdun iki hamileliğimde de çok normal ikisindede hamile olduğumu bilmiyordum
azizeguneyy Harvicell her hamile böyle başlar hamilelik evresine gayet normal yakında geçecek korkma.
Ayseyma Her hamilenin yaşadığı rutin ağrılar korkacak bişey yok yerleşme ağrısı bunlar bazen o kadar çok şiddetli olur ki düşecek sanırsın ama rahat ol normal ağrılar