Duuyguum Elif_murat evet gerçekten çok ilgili ürünleri de güzel görünüyor o açıdan kuşkum yokta benim ölçÜleri küçük değil de mi sordum ben 48 cm dedi
Elif_murat Duuyguum standart hastane çıkışı işte canım. Ben dün doktordan geldim biraz yapılı boyu uzun olacak bebişin dedi. Yaptırdığım haatane çıkışı Olmayacak diye korkuyorum 🤷♀️🤷♀️
Feride24 Gulzade https://instagram.com/alysrababy?igshid=1mxxix0v6557w Bende buradan sipariş verdim. Rokoko el işlemesi😊
Duuyguum Elif_murat standart mı bilmiyorum bi hastane çıkışı daha aldım dün 50 cm o yüzden tedirgin oldum
kimsebilmesindiye Duuyguum 48 cm küçük en az 50 cm olmasini soyletin bence. Cunku oglum 2760 gr dogdugu halde boyi 49 cm di.
Fey Duuyguum büyük oğlum 52 cm doğmuştu. Buna da haftasına göre çok uzun diyor. Ben de korkuyorum. Bir de kuzenim kıyafetlerini vermişti ona güveniyordum alışveriş yapıcaz sanırım
Seyma55 Gulzade gelinsabahligi_ die bisayfadan yaptrdm instagramdn ürünüm guzel geldi cnm bakabilirsin