Begonia benim de kilo alıcı bir yapım var maalesef. 53 kiloyla hamile kaldım. Şuan 28.haftadayım. 15 kg aldım🤦🏽♀️ Başta dikkat ettim, baktım yesem de kilo alıyorum yemesem de. Yemediğim halde kilo almak da daha bir sinir bozucu olunca dedim ben hamileyim canımın istediklerini yiyeyim bari🤷🏽♀️ Ama artık son 3 aya girdim. Daha sonra veremeyeceğim kadar kilo almaktan korkuyırum. Yarından itibaren abur cubur ve tatlı pastayı kesmeye karar verdim. Zaten bol bol yürüyüş yapıp suyu da ihmal etmiyorum. Bakalım inşallah kiloların önüne geçebilirim