Umze İyi akşamlar hanımlar. 37+1 hamileyim ve bugün biraz temizlik yaptım. Sonrasında iç çamaşırımda sümüğümsü Bi akıntı vardı. Normal akıntı gibi değil ama çokta değil acaba nişan mı diyorum. İnternetteki resimlere baktım benziyor fakat oradakiler daha fazla benim daha az. Fikirlerinizi bekliyorum 😊
minkkzm Umze nişan bildiğim kadarıyla kahverengi ve pebemsi kırmızı oluyormuş canım doktoruna danış istersen yinede😊
KevserT Umze 38+5 benim de bugün nişanım geldi ağrım yok 2 cm açıklık var heyecanlıyım daha beklemek istemiyorum😬
Umze minkkzm cevabın için tesekkür ederim canım. Danışırım da nette baktıklarım da hepsi öyle değil zaten çokta gelmemiş neyse en iyisi akışına bırakmak 😊
Umze Feraye20 bir kaç gündür adet olacakmışım gibi ince ince ağrım oluyor sadece nst de 20-40 arası çıktı sadece
Feraye20 Umze nişan olabilir bir de nişan gelse bile hemen Doğum başlamayabilir siz hazırlıklı olun yine de 😇
YesimOzan Ultrasona göre 38 haftalığım ama ne nişan ne su bişi yok daha bel ve kasık ağrısından kalkamıyorum yerimden boşluklarıma bile iğneler batıyor sanki
KevserT aysgl_ benim doktorum açıklığıma baktı geri yolladı sancını bekle dedi ama dem yine de git yakın zamanda baksın açılmana falan