Seymk Herkese iyi akşamlar, yarın öğleden sonra doktor randevum var ancak benim sabah gitmem gerekecek randevulu şekilde sabahtan gitsem muayene olabilir miyim? Yoksa saati gelen sürekli önüme geçer mi? Konuyla ilgili bilgisi olan yazabilir mi? Sürekli hastanedeyim ama poliklinik kısmında işler nasıl yürüyor tam bilemiyorum 🙈
Terspektif Seymk çok erken gidersen yeni sıra alırsın öyle muayene olursun. yoksa saatinde alıyorlar genelde
Tugce1803 Seymk Kendi saatinden önce giremezsin. Randevunu iptal edip sabah erkenden gidip sıra alman gerek sabah muayene olmak istiyorsan. Ya da ara 182 yi saatlerini sor bi
Hamzaeymen_donmez Saatin gelmeden almiyolar saatini bekle diyolar ama doktorun anlayışlıysa eğer bı konuş belki alırlar