Leyla9292 bende şimdi 170 aradım bana verdiği bilgiyi direk aktarıyorum böyle bı hak kullanabiliyorsunuz girmiş olduğunuz hastanelere başvururken bu haktan yararlanmak istiyorum dediğiniz takdirde işleme alicaklar dedi sigortaya gitmeniz gerekmiyormus