Mihrimah_19 benimde geçen hafta 28+6 da birden suyum geldi ve o akşam acil sezeryan ile doğurdum hiç durdurmak için birşey yapılmadı. Şimdi ikizlerim küvezdeler keşke benimkilerde 34 haftayı bekleyebilselerdi😞yinede çok şükür durumlarıyla sayılır. Rabbim evlatlarımızı sağlıklı ve hayırlı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah