SinemEmre bence genel anestezi almayın uyandığınız an ağrılarınız başlar. Spinalde en azından 4-5 saat ağrı acı hissetmiyorsunuz uyuşukluk gittikçe ağrılarınız başlıyor ağrı kesici vuruyorlar hemen zaten. Hemde bebeğinizin doğumu görmüş olursunuz. Bende geçtiğimiz pazartesi oldum zaten ameliyat sırasında bişey hissetmiyorsunuz. Sonrasında da ağrı kesicilerle idare ediyorsunuz