Meleginannesi55 Ben de hep normal doğum istiyorum ama herhangi bir risk görülürse de ısrarcı olmam. Bence en doğrusu şu ya da bu değil, duruma uygun ve risksiz olan doğum şeklidir. İki türlü doğumda da dikiş olabilir, bu çok doğaldır. Kendinizi acıdan ölme, bayılma falan diye korkutmayın. Bebek bir şekilde doğacak ve tıp bize zaten gerekli her desteği sağlıyor. Bir de bence erkeklerden pek fikir almayın 😁😁