Bidamla doktora gitmek istemezsen benim bileğim yer etti sürekli burkulur bandaj yada yazma bunun içine siyah zeytini dövüp tuzla ovup içine koyuyorum sonrada bir güzel sarıyorum ertesi güne birşey kalmıyor doktora sorduğumda iyi geliyorsa devam edebilirsin demişti bir zararı yok😊 ama tabi öncelik hastane 👍🏼