Melisa9611 Arkadaşlar merhaba ben yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum ama hala alışamadım ve çok açıyor sizde durumlar nasıl
isimsizbebek Melisa9611 ben 4 aydır kullanıyorum bazen çok acıyor bazen acımıyor sadece 5 dk kendinizi sakin bırakın iğne sırasında asla kasmayın. Vuracağınız yeri elinizle sıkıştırın yavaş enjekte edin. Acı morarma vs olur biraz sabretcez sadece. Hatta şimdi vurulcam ben😊
Meralll Melisa9611 benim daha 8 gün oldu. Kendim yapamıyorum başkalarına yaptırıyorum ama yapılırken yanma oluyor. Bir de şimdiden morarmalar oldu😕 yapılırken çoğunda kanadı.. sağlıkla gelişsin de ne yapalım, alışcaz🙄
Merryy Melisa9611 bende ilk defa bugün kendim yaptım ama baya yaktı ilaç gerçi sağlıklı olsunda bebişlerimiz bunlar gelip geçer 🥰
ilknur6385__ Merhaba canım bende 2 haftadır kullanıyorum çok morarmam oldu göbek gölgem özellikle😔ve 9 ay vurulacağım
ilknur6385__ isimsizbebek isimsizbebek göbekten mi yapıyorsun sadece canım bende yapamıyorum hastanede çalışıyorum orda vurduruyorum korkuyorum kendin yapmaya
Anktuba Sağlıkla gelsinlerde varsın morarsın yollarca bekledim ben bu anları şükredin arkadaşlar morarma dediğin 1haftada geçer
ilknur6385__ Anktuba tabikideee bende 2 kimyasal gebelikten sonra hamile kaldım herşeyine razıyım rabbim sağlıkla nasip etsin inşallah herkese🤲🏻
isimsizbebek ilknur6385__ göbekten yapıyorum şimdilik. Az önce acımadı mesela ama iğneyi çekerken kan geldi mesela doktor olur dedi. Ben yapamam eşim yapıyor bana. Sadece ilerleyen zamanlarda göbeğim iyice gerginleşince napcam bilmiyorım. Başka yerden yapmaya cesaretim yok
Cennettenbirmelekveannesi Kızlar clexane diye bir ilaç verildi bana da yarın başlıycam ne için kullanıyor bilginiz var mı
Deletedmom0033 Ocak 25 ten beri vuruyorum canım bende, baslarda aglama krizine girdiğimde oluyodu bazen iğne girmeyince geri cıkartıyodum kanıyodu falan ama sonra kendimi kasmamaya bebegim için sakin bi sekilde devam etmeye karar verdim inan 2 dk sonra acısı unutuluyor o an sakin ol bebegini dülün yeter zamanla alısırsın
ilknur6385__ isimsizbebek koldan da yaptırıyorum ben canım ama en rahatı göbek sanki bide bacaktan yapıyolarmış ama onu denemedim hiç