Gizemelmas ben 2 tane 5li aldım bir de ayrı ayrı iç zıbın, üst zıbın, patikli alt, battaniye, müslin falan aldım. 10lu olması şart değil bence de. Önemli olan hastanede lazım olabilecek şeylerin yedekli olması ve bir de battaniye tabii ki. Ayrı ayrı da alabilirsiniz. Bana para tuzağı gibi geliyor.