Htcglgnaksy Kızlar 17+3 . Bugün tatlıyı fazla kaçırdım yediğimden beri bi garip hissediyorum kendimi başım çatlıyor ağzım kuruyor baygınlık geçirecekmişim gibi sade soda içtim şimdi napmam lazım beynime çıktı ağrı ya töbe yarabbim
mmrv Htcglgnaksy Resmen şekerini yukseltmissin korkma ama şeker hastalari seker komasina girince bu belirtileri yasiyor.. bol su iç hareket etmeye caliş.. bir daha da bu kdr yuklenme canim..
Firdevsi Tuzlu ayran içcanm yada tuzlu musır patlay biraz ye başlarda bende çok yapardım midem çok bulanırdı başım agrırdı öyle yapıyodum
Htcglgnaksy Gizemabc tuzlu bişiler yemek iyi gelir diye düşünmüştüm gece karnım çok acıkıyor çünkü şuan olduğu gibi
Semooshh Boll su hafif tuzlu, kraker 👍🏻hareket et bide oturunca daha da şişer sin kötü hissedersin manasında
zelis63 Deryayaman canm İnan alakası Yok ya yemeyle ben tatlıdan nefret ediyorum daha belki erkendir ama 14. Haftamdaym hep tuzlu seyler yiyorum benmde erkek
Deryayaman Htcglgnaksy tatlı yıyorsunuz da ondan merak ettım bende çok ekşiciyim siizn erkek olduguna göre benımkı kız heralde 😊
Deryayaman zelis63 cinsiyet ıcın bugun gıdıcem bende doktora 13 haftalık benımkı sizcee ögrenebılır mıyım ?
zelis63 Deryayaman walla canm o doktordan doktora değişir benmki 11 haftada kıza benZetti ama net konuşmadı dedi 12. Haftada net söylerdim dedi test yaptım ben sonradan erkekmiş