Gullcha aynen bende gün aşırı diye biliyorum. Yarın tekrar test yapman gerekli silikleşme varsa çatlamıştır o günü ve sonraki 2 günü daha değerlendirmemiz gerekli sonra test yapmayı bırakıyorsunuz. Bende bu ay ovulasyonla takip ettim sadece yumurtlama öncesini ve yumurtlama gününü değerlendirebildik. Rabbim inşallah bu ay bana da nasip eder. Umarım sizde güzel haberi paylaşırsınız 🤲