Merveokan bende çok kötüydüm 6. Haftadan sonra 9. Haftamda çok daha berbat oldum. Yengem gebeliğinde kullanmıştı buna yakın bi ilaç onu bulamadığım için onzyd diye bi ilaç aldım onu kullandım doktora bile sormadan o kadar gözüm bişey görmedi sonra hemen doktora danıştım hastalarıma veriyorum dedi isterseniz bi doktorunuza danışın iyi gelebilir. 14.haftadayım azaldı ama yine gelince günüm berbatlaşıyor. Biraz uzun oldu inşallah işinize yarar 🤗