Hafiz34 Ben 1 kere gittim çok güzel ilgilendi 1 hafta sonra filan çok şiddetli baş ağrım oldu mesaj attım,baş agrım var neden olabilir diye direk anevrizma olabilir norolojiye gozukmen lazım yazdı cok panik stres yaptım gittim hic bisey de çıkmadı yaptıgım stres yanıma kaldı.