H1z2a3 aynen o kadarda para vermisdik oysa,ozelde yapdim dogum,simdide ozele gidecem doguma ama o doktora asla🤬ya insana kotu davraniyolar iste kocanla yatdiginda iyiydi simdi nie sizlaniyosun,bilmem cok huysuzsun kalk evine git,acilmaya baktiklarinda ben utaniyodum hayir istemiyorum diyodum onlarda bana sinirleniyolardi her dakka biri bakarsa tabi utanirim🤬ve ilk dogumumdu yasimda 20,ben moskovda yasiyorum 2 yildir rusca cok iyi bilmedigimden dahada ustume geliyolardi,yoksa ben onlari yolmasini bilirdim