Günaydın sevgili anne ve anne adaylarııı 🤗 benim ilk hamileliğim ve suan 24+4 deyiz dün doktor kontrolümüz vardı ve doktor amcamız en başından beri poposu aşağıda altıncı ayın bitimine kadar dönmüş olması gerekirdi bu saatten sonra dönme ihtimali biraz düşük ters gelen bir bebek sezeryan gerekebilir dedi 👼🏻 Bu tarz bir durum yaşayan varmı dönmezmi gerçekten bu yaramaz 🙈👼🏻