Yarenderniz kişiden kişiye değişiyor canım. Ben acı eşiği yüksek biriyim. Hastaneden geldim üçüncü günü her şeyimi kendim yapabilecek derecedeydim. Tabi bunda daha önce apandisit ameliyatı olmuştum. Süreç nasıl işliyor tecrübeliydim. Şuan 8 gün oldu evimi de kendim süpürüyorum, her işimi yapıyorum.