TugceErturk Saçlarım çok uzun ve aşırı dökülüyor kesmek istiyorum ama batıl inançlar nedeni ile Biraz tedirginim siz ne dersiniz??
Elfida10 TugceErturk valla ben öğrenir öğrenmez kestirdim batıl inanç bence canım saçımızı kesmekle aklının veya ömrünün kısalmasının anlamı ne olabilir ki
Cigdem07 TugceErturk Bende kestirdim valla çok rahatladım daha bakımlı duruyo :) boyadımda bence bebeğe hiç bir kötü şeyi olamaz hepsi batıl inanç . Allahın verdiği canı allar alır . Allahım sağlıklı ömürler versin cocuklarımıza 🙏🏻
Cigdem07 Esraygtf Kimyasal bebeğe bir zarar vermiyo ama anne karnındaki. Kana karışan bi madde değil.
Hardcandy Esraygtf organik amonyaksiz boyalar var,ben onlarla boyattim,ne kokuyor nede kafa derinizi yakıyor,jöle gibi bir kıvamı var.
TugceErturk Hardcandy canım haklısın vallahi ben o kadar sıkıntılı bir hamilelik yaşıyorum ki o yüzden bu bile benim için mesele oldu o derece yani.
Hem25 TugceErturk ben 2 kere kestim , dedigin gibi batıl inanc Rabbim kaderini senin sacına mı baglamıs töbe hasa inanma
Guldenece_2525 TugceErturk kendi ağzınızla diyorsunuz zaten batıl inanç diye..ne sakıncası olacak kestirebilirsiniz tabikide
Cigdem07 Esraygtf Ben kendi doktoruma sorarak bizzat yaptım zaten. Eğer bebeğe zarar verse niye yapayım canimiyim ben 😃
Minnos12anne TugceErturk bn 2 aylikken kestrdim uzun sac hamilelikte olmuo cok zorlaniyor insan pismn degilim gelecekse Allahtan gelecek ztn yapacak bisey yok 🤰🏻🤰🏻
Esraygtf Hardcandy onlarda bir sorun olmuyor biliyorum ama normal kullanılan boyalar ağır kimyasallar içeriyor sonuçta ama neyse :)